Bidons voor Gold Nutrition, volledig met eigen ontwerp
Gold Nutrition is al jaren een trouwe afnemer van de Eurobottle bidons. Deze samenwerking gaat verder dan alleen zakelijke overwegingen; het is een partnerschap gebaseerd op gedeelde waarden van kwaliteit, innovatie en vertrouwen.
GoldNutrition® is ontstaan uit een passie voor sportvoeding. Het is het eerste Portugese sportvoedingsmerk, opgericht begin 2000. Voortbouwend op hun belangrijkste expertise, sportvoeding, hebben ze hun portfolio uitgebreid naar functionele voeding, gewichtsverlies, gezondheidszorg en welzijn.
Als leider in de sportvoeding is het doel van GoldNutrition® om de internationale sportmarkt te bedienen met producten van de hoogste kwaliteit.
“GoldNutrition® is more than a brand. It is a family that feeds on the passion for nutrition and its power to change people’s lives.”
Bij Gold Nutrition is kwaliteit niet zomaar een woord; het is een toewijding die in elk aspect van hun merk te vinden is. Hierdoor heeft Gold Nutrition ook voor de bidons van Eurobottle gekozen. De kwaliteit en duurzaamheid van Eurobottle-bidons sluiten perfect aan bij de kenwaarden van Gold Nutrition.
Gedeelde kernwaarden
De kernwaarden van Gold Nutrition sluiten aan bij die van Eurobottle:
Innovatie: Het doel van Gold Nutrition om betekenisvolle producten te creëren, vindt aansluiting bij de benadering van Eurobottle op het gebied van bidonontwerp en functionaliteit.
Nabijheid: Gold Nutrition beschouwt zijn klanten niet alleen als klanten; ze zien hen als familie. Deze benadering past bij de klantgerichte benadering van Eurobottle, waar zorg, vertrouwen en respect de basis vormen van onze relatie met onze afnemers.
Vertrouwen: Vertrouwen is een hoogtepunt dat zowel Gold Nutrition als Eurobottle nastreven. De transparante en eerlijke praktijken van Gold Nutrition sluiten naadloos aan bij de visie van Eurobottle.
Kwaliteit: Beide bedrijven nemen geen genoegen met goed. Ze streven altijd naar uitstekende kwaliteit!